• 1402/02/10
  • - تعداد بازدید: 39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

بازدید مسوولان حوزه سلامت کازرون از دو مرکز خدمات جامع سلامت به مناسبت هفته سلامت

1402/02/10

با برنامه ریزی واحد آموزش سلامت مرکز بهداشت شهید "پیرویان" کازرون و به مناسبت هفته سلامت، رئیس و معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان از دو مرکز خدمات جامع سلامت بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، رئیس شبکه در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت "دریس"، "سعدی" و آزمایشگاه مرکزی باقرالعلوم (ع) این شهرستان ضمن تبریک هفته ملی سلامت به اعضای خانواده سلامت که صادقانه در تحقق این رسالت خطیر نقش آفرینی می کنند، گفت: انتخاب شعار "سلامتی برای همه با پزشکی خانواده" نشان دهنده اهمیت و جایگاه پزشکان خانواده و مراقبان سلامت در دستیابی به عدالت در سلامت و ارتقای سلامت جامعه است.

 

دکتر "محسن معینی" ضمن تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای نقش محوری مراقبان سلامت در برنامه سلامت خانواده، اظهار امیدواری کرد روند رو به رشد توسعه سلامت و زیرساخت های آن در کشور، همواره مسیر پرشتابی را طی نماید و شاهد بهره مندی حداکثری مردم عزیز این سرزمین از سلامت، در تمامی ابعاد جسمی، روحی، معنوی و اجتماعی باشیم.

 

در این آیین "زهرا طهماسبی" معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان و کارشناسان واحد آموزش سلامت مرکز بهداشت شهید "پیرویان" کازرون نیز حضور داشتند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 77654
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید