• 1400/02/27
  • - تعداد بازدید: 582
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

بازدید جمعی از مسوولین شهرستان کازرون از پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید19

1400/02/21


جمعی از مسوولین کازرون از پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید19 این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، رییس شبکه ضمن قدردانی از مشارکت فعال ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران در طرح محله محور شهید حاج "قاسم سلیمانی"، گفت: با توجه به آغاز گام پنجم بسیج ملی مقابله با کووید19 و اجرای طرح واکسیناسیون همگانی با اولویت بندی گروه های آسیب پذیر، سالن ورزشی 9 دی ناحیه مقاومت بسیج سپاه، جهت انجام واکسیناسیون عمومی به مدت سه ماه مشروط به تمدید در صورت نیاز، به شبکه بهداشت و درمان واگذار شد.

 
 

دکتر "بندر برامکی" افزود: همزمان با اجرای واکسیناسیون گروه سنی سالمندان بالای 80 سال و بیماران خاص در شهر کازرون، تزریق واکسن در مراکز خدمات جامع سلامت دریس، مهرنجان، کمارج، انارستان، امامزاده سیدحسین، نرگس زار، سرمشهد، کلانی، خشت و کنارتخته، جره و بالاده نیز برای این گروه سنی با حضور ناظرین ستاد مرکز بهداشت شهید "پیرویان" انجام شده است.

او اضافه کرد: واکسیناسیون سایر گروه های سنی نیز بر اساس اولویت سنی تعیین شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در روزها و هفته های پیش رو انجام خواهد شد.

برامکی ضمن قدردانی از مشارکت مطلوب مسوولان اجرایی شهرستان، فرماندار، امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، نیروی انتظامی، اداره صمت، اتاق اصناف، کسبه و بازاریان، خیرین حوزه سلامت، مسوولان ادارات و مردم با شبکه بهداشت و درمان در راستای مدیریت و کنترل کووید19، ابراز امیدواری کرد با تداوم همکاری های بین بخشی و ادامه روند واکسیناسیون همگانی، شاهد مهار این ویروس باشیم.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان کازرون نیز ضمن ارایه گزارشی از اقدامات حوزه بهداشت در مقابله با شیوع ویروس کرونا، گفت: از ابتدای اپیدمی بیماری تا کنون، 23 هزار و 854 نمونه تست تشخیص قطعی کووید19 در این شهرستان انجام و 4 هزار و 916 دوز واکسن نوبت اول و 803 دوز نوبت دوم به کارکنان بهداشت و درمان، پاکبانان، نظام پزشکی، بنیاد شهید و امور ایثاگران، بیماران خاص و سالمندان بالای 80 سال تزریق شده است.

 
 

"زهرا طهماسبی" افزود: تزریق واکسن کووید19 همه روزه در دو شیفت صبح و بعدازظهر و بر حسب ضرورت حتی در روزهای تعطیل انجام و از تمام ظرفیت های این حوزه در راستای پوشش پایگاه واکسیناسیون و مرکز منتخب شانزده ساعته کووید19 استفاده می شود.

در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین "محمد صباحی" امام جمعه، سرهنگ پاسدار "غلامرضا توکل" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، سرهنگ "اسماعیل زراعتیان" فرمانده انتظامی کازرون و " فاطمه میرشکاری فرد" مدیر دفتر نماینده مردم شهرستان های کازرون و کوه چنار در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 41245
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید