• 1399/06/31
  • - تعداد بازدید: 397
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

ارزیابی عملکرد واحد غذای شبکه بهداشت و درمان کازرون از سوی کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی شیراز

1399/06/31


کارشناسان اداره نظارت بر فرآورده های خوراکی و آشامیدنی دانشگاه، با هدف بررسی مشکلات و ارزیابی عملکرد واحد غذا، از شبکه بهداشت و درمان کازرون بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، در این بازدید مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه با بیان اینکه تولید، کلیه ابعاد سلامت را حفظ می کند، بر لزوم به کارگیری نظم و انضباط در کارها و تسریع در بازرسی از کارخانجات تاکید کرد.

 
 

دکتر "محمد مهدی رزمجویی" با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان "سال جهش تولید" از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، افزود: با توجه به وجود کارخانه های مهم در شهرستان کازرون و جفرافیای منطقه، وظیفه ما نظارت بر تولید غذای سالم، بازرسی مستمر از کارخانه ها و کمک به رونق تولید است.

رییس شبکه بهداشت و درمان کازرون نیز با اشاره مشکلات اقتصادی به ویژه در طول هفت ماه گذشته و بحران شیوع کروناویروس، نظارت بر عملکرد کارخانه ها با تمهیدات و درایت ویژه را ضروری دانست.

دکتر "بندر برامکی" حفظ کارخانه ها و کارگرها را محافظت از خط تولید عنوان و اضافه کرد: کارشناسان غذا و داروی شبکه بهداشت در بررسی از کارخانه ها با ارایه راهکارهای لازم نسبت به رفع مشکلات بهداشتی و ادامه فعالیت آنها و در راستای تقویت خط تولید و اشتغال زایی جوانان اهتمام می ورزند.

 
 

در این بازدید مهندس "حمیدرضا عسکری" رییس اداره نظارت بر فرآورده های خوراکی و آشامیدنی، مهندس "محمود فروزان تبار" کارشناس مسوول صدور پروانه های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه و کارشناسان واحد غذای شبکه بهداشت و درمان کازرون حضور داشتند.س.تدینی

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 29521
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید