• 1399/12/09
  • - تعداد بازدید: 710
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

اجرای نخستین مرحله تزریق واکسن کرونا در شهرستان کازرون

1399/12/09


رییس شبکه بهداشت و درمان کازرون از انجام نخستین مرحله تزریق واکسن کرونا در بیمارستان ولیعصر (عج) این شهرستان در نهمین روز از اسفند خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، دکتر "بندر برامکی" با اشاره به اختصاص 90 دوز واکسن کرونا به این شهرستان در نخستین مرحله انجام طرح ملی واکسیناسیون، گفت: در اولین روز اجرای این طرح، 25 نفر از کارکنان شاغل در بخش های مراقبت از بیماران کرونایی بیمارستان ولیعصر (عج) واکسینه شدند.

 

 

او افزود: این واکسن در دو مرحله و به فاصله 21 روز تزریق می شود و در مراحل بعد نیز واکسیناسیون سایر اعضای تیم سلامت و سپس گروه های پرخطر به ترتیب اولویت انجام خواهد شد.

این مقام مسوول شبکه بهداشت و درمان با بیان اینکه تزریق واکسن به منزله پایان کرونا نیست از مردم خواست با توجه به شناسایی چند بیمار مبتلا به ویروس کرونای انگلیسی در شهرستان، ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی با دقت و حساسیت بیشتر، از ترددهای غیرضرور و حضور در دورهمی های خانوادگی و تجمعات نیز پرهیز کنند.

 
 

این آیین با حضور دکتر "سجاد شرافت" رییس بیمارستان ولیعصر (عج)، "زهرا طهماسبی" معاون بهداشتی و "حجت اله محمدی" مسوول حراست شبکه بهداشت و درمان و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 37797
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید