• 1401/11/08
  • - تعداد بازدید: 138
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

آیین کلنگ زنی خانه بهداشت خیرساز روستای مهرنجان کازرون در آستانه دهه مبارک فجر

1401/11/06

در آستانه دهه فرخنده فجر انقلاب اسلامی و با حضور امام جمعه کازرون، آیین کلنگ زنی احداث خانه بهداشت خیرساز روستای "مهرنجان" برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، در این آیین امام جمعه کازرون ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب و لیله الرغائب، گفت: امروز در مکانی حضور داریم که زمینه مرتفع شدن یکی از نیازهای اهالی روستای مهرنجان در حوزه سلامت فراهم شده و امیدواریم با همت بزرگان شهرستان سایر نیازمندی های منطقه نیز برطرف شود.

 
 

حجت الاسلام والمسلمین "محمد صباحی" ضمن قدردانی از اقدام خداپسندانه نیکوکار عرصه سلامت که ساخت این خانه بهداشت را متقبل شده است، افزود: انجام کارهای نیک علاوه بر اینکه هیچ زمان پشیمانی به همراه ندارد، بلکه موجب ازدیاد روزی نیز می شود.

او اضافه کرد: نیکوکاران همچنین می توانند با دعوت از سایرین برای انجام کارهای نیک، در توسعه خدمات سلامت در شهرستان سهیم باشند.

 
 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کازرون در خصوص این پروژه گفت: خانه بهداشت خیرساز روستای مهرنجان در زمینی به مساحت 500 مترمربع با زیربنای 110 مترمربع از سوی نیکوکار عرصه سلامت حاج "محمد پدرام" احداث خواهد شد.

دکتر "محسن معینی" افزود: در این خانه بهداشت با حضور 4 بهورز، به جمعیتی نزدیک به چهار هزار نفر خدمات سلامت ارایه می شود.

این آیین با حضور "هادی صنعتی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه، بخشدار مرکزی، "زهرا طهماسبی" معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مدیران شبکه، اعضای شورای اسلامی، دهیار و جمعی از اهالی روستای مهرنجان، اعضای شورای اسلامی شهر کازرون و اعضای شورای خیرین تامین سلامت شهرستان برگزار شد.

 
 
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 73495
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید