• 1400/06/15
  • - تعداد بازدید: 389
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

آیین تجلیل از بهورزان شبکه بهداشت و درمان کازرون به مناسبت روز بهورز

1400/06/15


با برنامه ریزی مدیر و مربیان آموزشگاه بهورزی کازرون در آیینی به مناسبت روز بهورز از بهورزان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، رییس شبکه در این آیین با بیان اینکه بهورز زیباترین نماد تحقق عدالت اجتماعی در عرصه سلامت است، گفت: با انجام مراقبت های بهداشتی اولیه در دورافتاده ترین مناطق کشور از سوی بهورزان، زمینه ارتقای سلامت جامعه و کاهش بروز بیماری فراهم می شود.

 
 

دکتر "بندر برامکی" افزود: بهورزان به عنوان پیشگامان عرصه سلامت نقش مهمی در شناسایی و کنترل بیماری های غیرواگیر در جمعیت روستایی و کاهش بار هزینه های مربوط به درمان این بیماران را ایفا می کنند.

او ضمن قدردانی از عملکرد بهورزان به ویژه در نوزده ماه گذشته در راستای مدیریت و مقابله با اپیدمی کووید19، از آنها خواست با درک اهمیت حرفه خود و افزایش سطح اطلاعات در حوزه سلامت، خدمات مطلوبی به جمعیت روستایی ارایه دهند.

معاون بهداشتی این شبکه نیز در ادامه گفت: بهورزان با ارایه مراقبت های بهداشتی سطح یک به جمعیت تحت پوشش، می توانند نیاز مردم به مراقبت های سطح دو و سه را کاهش دهند.

 
 

"زهرا طهماسبی" افزود: در دوران اپیدمی ویروس کرونا ارایه دهنگان خدمت در حوزه بهداشت وظایف بیشتری بر عهده دارند چرا که در کنار انجام رهگیری و مراقبت از بیماران کرونایی، انجام واکسیناسیون گروه های هدف و مراقبت های روتین جمعیت خود را نیز انجام می دهند.

او بر ضرورت ثبت مراقبت های ارایه شده از سوی بهورزان به جمعیت هدف در سامانه سیب با هدف پیگیری و استمرار مراقبت های بعدی تاکید کرد.

این آیین با حضور جمعی از بهورزان و کارشناسان ستاد مرکز بهداشت شهید "پیرویان" کازرون برگزار و از مقام بهورزان نمونه و بهورزان بازنشسته تجلیل شد.

 
 
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 46425
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید