• 1399/05/22
  • - تعداد بازدید: 78
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آغاز به کار مجدد دستگاه مختص انجام آزمایش زوج های متقاضی ازدواج در آزمایشگاه باقرالعلوم (ع) کازرون

1399/05/22


 کارشناس مسوول آزمایشگاه مرکزی باقرالعلوم (ع) کازرون از برطرف شدن نقص فنی دستگاه هموگلوبین الکتروفورز موجود در این آزمایشگاه و راه اندازی مجدد آن به چرخه ارایه خدمت به شهروندان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، "فرید خدمتی" با بیان اینکه عملکرد این دستگاه بر اساس تشخیص هموگلوبین های طبیعی خون از هموگلوبین های غیر طبیعی است، گفت: انجام آزمایش تشخیص هموگلوبین های غیرطبیعی خون برای زوج های متقاضی ازدواج ضروری است.

 
 

او با اشاره به اینکه انجام این آزمایش در بخش دولتی و در قطب بهداشت و درمان جنوب غرب استان فارس تنها در شهرستان کازرون انجام می شود، افزود: مدتی پیش این دستگاه دچار نقص فنی شده بود که با پیگیری مسوولان شبکه بهداشت و درمان، قطعات مورد نیاز آن تهیه و توسط مهندس "محمد پایدار" مسوول تجهیزات پزشکی شبکه بهداشت و درمان رفع نقص و وارد چرخه ارایه خدمت شد.

خدمتی ضمن پوزش از شهروندان به دلیل ایجاد وقفه کوتاه مدت در انجام آزمایشات پیش از ازدواج، ادامه داد: این آزمایشگاه آمادگی خود را در راستای ارایه خدمت به شهروندان و زوج های جوان در تمام روزهای هفته به غیر از ایام تعطیل اعلام می کند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 27529
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید