• 1400/04/08
  • - تعداد بازدید: 430
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کازرون

آشنایی عوامل اجرایی کنکور سراسری با شیوه نامه های بهداشتی پیشگیری از کرونا در حوزه های برگزاری آزمون

1400/04/08


نشست توجیهی شیوه رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از کرونا ویژه عوامل اجرایی کنکور سراسری 1400 در کانون فرهنگی تربیتی شهید "عسکری" کازرون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، کارشناس مسوول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت شهید "پیرویان" این شهرستان با بیان اینکه امسال نیز همانند سال گذشته کنکور سراسری در شرایط اپیدمی ویروس کرونا برگزار می شود، گفت: با توجه به اهمیت سلامت دانش آموزان و عوامل اجرایی این آزمون، رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حوزه های برگزاری کنکور امری مهم تلقی می شود.

 
 

"زهرا داودی" افزود: در این نشست که با حضور مدیران، رابطان و مراقبان کنکور سراسری برگزار شد، بر ضرورت رعایت مواردی نظیر استفاده داوطلبان و عوامل اجرایی آزمون از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی دست کم 2 متر، جلوگیری از ازدحام و شلوغی هنگام ورود و خروج از سالن آزمون، استفاده از وسایل تحریر شخصی و تهیه محلول های ضدعفونی کننده دست در محل برگزاری کنکور تاکید و پوسترهای آموزشی در این زمینه جهت نصب در حوزه ها نیز در اختیار مسوولان آموزش و پرورش قرار داده شد.

گفتنی است در آزمون سراسری سال جاری سه هزار و 300 داوطلب از شهرستان های کازرون و کوه چنار در 12 حوزه برگزاری آزمون در چهار روز متوالی از نهم الی دوازدهم تیر جاری به رقابت خواهند پرداخت.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 43398
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید