• 1401/10/24
  • - تعداد بازدید: 94
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کازرون

آشنایی داوطلبان متخصص سلامت ادارات کازرون با مهارت های کنترل خشم

1401/10/24

داوطلبان متخصص سلامت ادارات کازرون با مهارت های کنترل خشم آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرشتان کازرون، در این کارگاه آموزشی معاون بهداشت شبکه ضمن اشاره به نقش موثر داوطلبان متخصص سلامت ادارات در اشاعه فرهنگ سلامت در جامعه، گفت: سلامت نیروهای انسانی سازمانها در راستای افزایش بهره وری سازمانی دارای اهمیت فراوان است.

 
 

"زهرا طهماسبی" با بیان اینکه از مهمترین اهداف بسته خدمت سلامت کارکنان دولت، پیشگیری از بیماریهای غیرواگیر و اجرای سند ملی سلامت روان است، از داوطلبان متخصص سلامت ادارات خواست متولیان سلامت را در راستای دستیابی به اهداف این طرح یاری رسانند.

در ادامه کارشناس سلامت روان مرکز بهداشت شهید "پیرویان" کازرون ضمن ارایه نکاتی در زمینه ضرورت یادگیری مهارت های زندگی به ویژه مهارت کنترل خشم، گفت: خشم یک هیجان طبیعی است که الزاما منجر به پرخاشگری نمی شود اما هنگامی که به صورت شدید، با فراوانی بالا و به شیوه نامناسب ابراز شود، به عنوان یک مشکل تلقی می شود.

 
 

"سمانه انصاری" با بیان اینکه خشم دارای ابعاد جسمانی، هیجانی، شناختی و رفتاری است، تغییر در محیط، وقفه و درنگ، تکنیک های آرام سازی، گوش دادن و همدلی کردن و مراجعه به روانشناس را از استراتژی های کنترل خشم برشمرد و افزود: با آموزش مهارتهای مربوط به ابعاد مختلف خشم، می توان از بروز رفتارهای خشونت آمیز در افراد پیشگیری کرد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 72910
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید