• 1399/04/25
  • - تعداد بازدید: 166
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آرایشگاه های مردانه و زنانه زیر ذره بین نظارت بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان کازرون

1399/04/25

کارشناس مسوول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهید "پیرویان" کازرون از افزایش نظارت کارشناسان این واحد بر اجرای اصول بهداشتی پیشگیری از بیماری کووید19 در آرایشگاه های این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، مهندس "محمد احمدی" با بیان اینکه آرایشگاه ها مکانی پرخطر برای انتقال کروناویروس هستند، گفت: کارشناسان بهداشت محیط ضمن بازدید از آرایشگاه ها، بر اجرای درست دستورالعمل های پیشگیری و مقابله با کرونا مانند استفاده از وسایل حفاظت فردی به ویژه ماسک، جلوگیری از حضور افراد با علایم بیماری در این مکان، نوبت دهی منظم به صورت تلفنی، کاهش تعداد صندلی های انتظار، فعالیت به صورت تک صندلی و پرهیز از انجام فعالیت های زمان بر، تاکید می کنند.

 
 

او انجام برخی فعالیت هایی مانند بوتاکس، تزریق ژل، لیزردرمانی، تاتو  و حلزون درمانی در آرایشگاه ها را غیرقانونی و دخالت در امور پزشکی برشمرد و افزود: با آرایشگاه هایی که خلاف قوانین و مقررات بهداشتی رفتار کنند برخورد قانونی می شود.

احمدی از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی از سوی آرایشگاه ها، موارد را در تماس با سامانه تلفنی 190 رسیدگی به شکایات بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اطلاع رسانی کنند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 26426
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید