پاسخگویی به شکایات
 مراجعین گرامی
شما میتوانید جهت ارائه هر گونه پیشنهاد ، انتقاد و یا شکایت به یکی از روشهای زیر با مسئول مربوطه ارتباط حاصل فرمایید :
۱- سایت :در صورت تمایل به ثبت شکایت به صورت غیر حضوری کلیک کنید.
۲- مراجعه ی حضوری: در صورت تمایل  به واحد رسیدگی به شکایات در ساعات اداری ( ۷:۳۰ ۱۵:۳۰ )  به ادرس خیابان طالقانی -شبکه بهداشت و درمان مراجعه فرمایید.
۳- مکاتبه ای : شما میتوانید مراتب را با ذکر نام و شماره تماس (در صورت تمایل به دریافت پاسخ) در فرم های موجود در سالن انتظار ثبت نموده و در صندوق رسیدگی به شکایات مربوطه بیندازید.
۴- تماس تلفنی: تماس با شماره های  ۰۹۱۷۷۲۳۵۲۷۷(سرکار خانم اژدری)-۰۹۱۶۴۹۵۰۹۶۶(جناب آقای ثابت نیا)-۰۷۱۴۲۲۲۲۲۲۳(رئیس امور عمومی )
 
تاریخ به روزرسانی:
1398/07/22
تعداد بازدید:
247
Powered by DorsaPortal