• 1398/12/11
  • - تعداد بازدید: 92
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تقدیر مسوولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون از اعضای شورای تامین شهرستان

1398/12/11

مسوولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون طی پیامی از اعضای شورای تامین شهرستان در راستای مقابله با کروناویروس جدید تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، دکتر "بندر برامکی" رییس این شبکه بهداشت و درمان، دکتر "سجاد شرافت" سرپرست بیمارستان ولیعصر (عج) و "زهرا طهماسبی" معاون بهداشتی شبکه کازرون در این پیام ضمن تقدیر از همراهی مردم شهرستان با شبکه بهداشت و درمان در رعایت نکات و دستورالعمل های وزارت بهداشت در راستای پیشگیری از شیوع کروناویروس جدید، از اعضای شورای تامین کازرون نیز تشکر و قدردانی نمودند.

در متن این پیام آمده است:

اعضای شورای تامین شهرستان کازرون از ابتدای پویش مداخله ای مقابله با کروناویروس، تمامی امکانات و ظرفیتهای شهرستان را در پیشگیری از شیوع این بیماری و ارتقای سطح سلامت شهروندان بنا به صلاحدید مسوولین شبکه بهداشت و درمان، بسیج کرده اند.

از جمله اقدامات پیشگیری کننده از ویروس کرونا از سوی شورای تامین شهرستان می توان به تشکیل جلسات اضطراری تا ساعات پایانی شب، تعطیلی مدارس، دانشگاه ها، اماکن عمومی و محل های تجمع شهروندان از قبیل باشگاه های ورزشی، استخرها، کافی نت ها، کافی شاپ ها، تالارهای برگزاری مجالس، تعطیلی موقت نمازجمعه و حوزه علمیه، لغو مسابقات ورزشی، ملزم نمودن نانوایی ها به رعایت اصول بهداشتی در هنگام عرضه نان به مشتری، انجام عملیات اختصاصی سوختگیری از سوی اپراتورها در جایگاه های عرضه سوخت و الزام نمودن ادارات و سازمان های شهرستان در راستای مشارکت با شبکه بهداشت و درمان اشاره کرد.

مسوولین حوزه سلامت شهرستان کازرون ضمن تشکر و قدردانی از پشتیبانی و همراهی بی نظیر شورای تامین شهرستان با شبکه بهداشت و درمان، ابراز امیدواری کردند با تداوم این همکاری ها شاهد پیشگیری از شیوع این بیماری و ارتقای سطح سلامت شهروندان باشیم.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 20621
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید