فرآيند خريد تجهيزات رايانه اي توسط كارشناس فناوري اطلاعات
1.        ارائه فرم درخواست خريد تجهيزات رايانه اي از بخش‌هاي تابعه واحد به كارشناس( فرم شماره يك )
2.        مراجعه كارشناس به بخش درخواست دهنده و بررسي نياز
3.        در صورت تاييد نياز ،تهيه ليست تجهيزات متناسب با نياز واحد
4.         ارائه ليست تجهيزات مناسب ،به همراه برگ درخواست ،به واحد درخواست كننده
5.        تهيه فاكتور متناسب باليست توسط كارپرداز و ارائه به كارشناس
* كارپرداز موظف است در كوتاهترين زمان ممكن فاكتور مطابق با ليست تجهيزات را تهيه نموده و پس از ممهور نمودن فاكتور به مهر نازلترين قيمت، به كارشناس  ارائه نمايد و كارشناس پس از تحويل فاكتور بايد آن را با ليست تجهيزات مطابقت داده و در صورت تطبيق، از كارپرداز دريافت نمايد .
 
توجه :‌ فاكتورها حتما بصورت تايپ شده باشد .
6.       تاييد فني فاكتور توسط كارشناس
7.        ارائه فاكتــور تاييد شده جهت تاييد نهايــي، به رئيس واحد
8.        ارائه فاكتور به كارپرداز و سفارش تجهيزات به شركت توسط كارپرداز و تحويل سيستم
9.    پس از تحويل تجهيزات از شركت و قبل از تحويل به بخش درخواست دهنده، كارشناس بايد تجهيزات را كنترل فني نمايد و فرم شماره 6 را تكميل نمايد و پس از تاييد كارشناسي، برچسب كنترل فني را بر روي case (‌برچسب شماره 1) بچسباند .
 
توجه :‌ رايانه‌هاي خريداري شده داراي يك سال ضمانت از طرف شركت فروشنده مي‌باشد كه در صورت مخدوش شدن برچسب گارانتي، اين Case از ضمانت خارج مي شود . لذا ضروري است در هنگام باز كردن پشت case حتما نماينده شركت فروشنده در محل حضور داشته باشد.
10.    پس از الصاق برچسب، كارشناس تجهيزات را در اختيار كارپرداز قرار داده تا به بخش‌هاي درخواست دهنده، تحويل دهد .
  
تاریخ آخرین بروزرسانی   :  1389-12-12 9:05        برو بالای صفحه نسخه قابل چاپ