شبکه بهداشت و درمان کازرون
برگزاری کارگاه آموزشی دو روزه مهارتافزایی ویژه مربیان اورژانس پیشبیمارستانی جنوب فارس
سرپرست شبکه بهداشت و درمان کازرون از برگزاری کارگاه آموزشی دو روزه مهارتافزایی ویژه کارکنان اورژانس پیشبیمارستانی جنوب فارس خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، دکتر "محمد دوله" گفت: این دوره آموزشی طی دو روز و با حضور ۳۵ نفر از مربیان اورژانس ۱۱۵ شهرستانهای کازرون، نورآباد، فیروزآباد، فراشبند، قیروکارزین و کوهچنار در سالن اجتماعات بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) کازرون برگزار میشود.

او با اشاره به جایگاه ویژه اورژانس پیشبیمارستانی در نظام سلامت، افزود: همه بخشهای نظام سلامت از اهمیت بالایی برخوردار هستند، اما اورژانس ۱۱۵ نخستین واحدی است که در لحظات اولیه وقوع حادثه یا بروز بیماری در کنار مردم حضور پیدا میکند و اقدامات حیاتی و سرنوشتساز را برای حفظ جان بیماران و مصدومان انجام میدهد.

سرپرست شبکه ادامه داد: کیفیت خدمات اورژانس تا حد زیادی به دانش، مهارت و آمادگی نیروهای عملیاتی و کارشناسان مرکز پیام وابسته است و به همین دلیل آموزش مستمر و بهروزرسانی مهارتهای حرفهای، از اولویتهای مهم این حوزه به شمار میرود.
او اضافه کرد: ارتقای سطح سواد علمی و عملی کارکنان عملیاتی، افزایش توان تصمیمگیری در شرایط بحرانی، آشنایی با آخرین دستورالعملهای امدادی و درمانی و همچنین تقویت مهارتهای کارشناسان مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ در مدیریت مأموریتها و هدایت صحیح نیروهای امدادی، از اهداف اصلی برگزاری این دوره آموزشی است.

دوله خاطرنشان کرد: برگزاری چنین برنامههایی نقش مؤثری در افزایش کیفیت خدمات اورژانس پیشبیمارستانی، کاهش زمان پاسخگویی به مأموریتها، ارتقای رضایتمندی مردم و در نهایت حفظ و نجات جان بیماران و مصدومان خواهد داشت.
نظر دهید